BAP
Entry Profile Facebook Twitter Me2Day We♥It Follow



Hi World! I`m Ani Zuraini.. Thanks for visited my blog. Leave your footstep at my cbox. Kamsahamnida ^^








Template by: Princess eyla
Thanks to :     
The Owner : Ani Zuraini
Best Views : Google 


PMR nak dekat!
Sunday, September 16, 2012 | 1:42 AM | 1 Ask
Assalamualaikum and annyonghaseyo :) *cewahhh


People.. tengok tittle tuu. ahh seram kay seram. PMR nak dekat dah! UPSR merdeka sudah khamis haritu en. hmm. untunglah budak UPSR. Merana budak PMR. *apa bebel =.= HAHA.

Niall Horan wuuuwuuu *milting*

firstly, trial haritu. serious teruk gila result! tapi seteruk tu takdelah fail. Alhamdulillah syukur :'D trial haritu just dapat 2B 4C 2D je. takdelah pandai mana. ni mungkin sebab kemalasan yang melanda jiwa untuk masa sekarang. tapi. mak kata belum terlambat lagi. boleh lagi nak study. tapi kalau study saat2 akhir memang awesome! awesome sesangat! -,- pecah boleh kepala kalau study saat2 akhir. haha. esok isnin kan? cuti kan? almaklumlah Hari Malaysia harini. apa2 pun. Selamat Hari Malaysia yang ke 47! eh 47 kan? errr lupa ingatan kejap :\


Okaylah sampai sini je. kita nak tengok drama korean kat Maaduu.com. haha *nak dekat PMR makin menjadi-jadi malasnya =.= puih puih.

P/S : Good Luck to All PMR Candidate! hope you guys got 8A's okay! *Oh My English~ HAHAHA. Kbye! Assalamualaikum :D