BAP
Entry Profile Facebook Twitter Me2Day We♥It Follow



Hi World! I`m Ani Zuraini.. Thanks for visited my blog. Leave your footstep at my cbox. Kamsahamnida ^^








Template by: Princess eyla
Thanks to :     
The Owner : Ani Zuraini
Best Views : Google 


balik kampung!
Thursday, August 25, 2011 | 11:22 PM | 7 Ask
assalamualaikum dan salam 1 Malaysia & blogger ...


hye korang , esok Ieka dah balik kampung , eh bukan kampung .. tapi bandar! hikhok :3 cepat betul dah nak raya , kan ? tak sabar nak jumpa Maktok n Tokyah . rindu gituu! tiap tahun Ieka akan raya dekat Kedah n Ieka dari johor . jauhkan jauhkan ? mana tak jauh , dari selatan ke utara tuuu \\hehe ><// 



tepat jam 2 petang kitaorang bertolak balik ke kampung bandar . dan kami akan berbuka di  R&R Dengkil (Kuala Lumpur) . mungkin kami sampai sana dalam pukul 10-11 malam kot .. Ieka bagy masa 1 minit untuk korang teka bape jam Ieka kat dalam kereta setiap kali balik Kedah ? 





************************ (1 minit kemudian)


nak tau jawapannya ? nak2 ? okayy Ieka bagy tau , Ieka kat dalam kereta setiap kali balik Kedah dalam 12 jam gitu! lama tak lama tak ? paling cepat pun dalam 8 jam , tu pun sakit buntut Ieka .. asik duduk jea .. kalau boley baring n berdiri kan best! lol XD Ieka kat Kedah seminggu (27Ogos-3Ogos) sekejap jea, pejam celik pejam celik dah balik Johor ,, n tak lupa juga , Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-54 tahun! \dahtua!/ time kat Kedah , Ieka takkan online FB , Blog Walking(BW) n men-post! OMJGS! :L



okay baiii . Happy Eid Mubarak! n Happy Nasional Day! tak sabar nak jumpa Maktok n Tokyahh! :D

kalau suka boleh like :D